Konsert Maher Zain And I

Beberapa hari yang lepas saya dan beberapa buah bas lagi mewakili UPSI telah dijemput untuk menyertai Himpunan Mahasiswa Untukmu Rakyat dan Maher Zain. wah meriah sangat .. konsert ni ditaja khas oleh menteri besar perak YB DR Zamri, yang bertemakan Maher zain untukmu rakyat... kami di kumpulkan di Stadium Perak. bukan mahasiswa dari UPSI je tau tapi dari seluruh universiti kat semenanjung Malaysia.. 
yang bestnyer bukan pasal himpunan mahasiswa tu tapi syok sebab dapat jumpa maher zain secara live. bukan senang tau.. hehe ak punyer la semangat ak duk kat depan skali... masuk sebelum maghrib ag tau... nasib baik la dr Upsi ke ipoh lebey 2 marhalah.. dapatlah ak sembahyang jamak.. ( apa2 pon solat tu penting tau).... Selain Maher Zain, Ramli Sarip dan Irfan Makki pon ada buat persembahan.. syok giler.. memang tak menghampakan...






senyuman yang sangat menawan


credit to maher zain facebook club..  sbb saya amik dr diorg punyer facebook
saya mana ad DSLR.. ada yang kecik pun bersyukur.. hehe

hensemnyer berbaju melayu.. 


nampak gemuk kan.. actually dia pakai baju dua lapis ni..
jgn silap faham yer.. 

suara yang sangat merdu n memukau... masyaallah

Ni pakai camera ak yang x brape canggih..
sebab tu abg maher zain nampak besar semut je
ni tiketnya ... Free

ni jer yang sempat saya dapatkan.. picture irfan makki ngan ramli sarip saya tak ambik la... pe2 pom gelagat Ac Mizal sebagai pengacara hari tu memang buat saya terhibur sangat..  by the way thanks kat kwn2 yang x lupa ajak ak join walaupun ak bukan anak perak.. hehe nice,,, :)

Comments

Popular posts from this blog

Teori Pembelajaran Sosial Konstraktivisme.

Kebudayaan Masyarakat India Di Malaysia

Kesan Permodenan keatas alam sekitar