My Childhood birthday

      sebenarnya 2 november merupakan hari ulang tahun kelahiran kawan baik aku. Kami tinggal sekampung dan membesar bersama-sama. keluarga kami sangat rapat. dah macam family dah. nama dia Faiz. aku ngan dia memang rapat giler ar sejak kecik lagi. umur kami sebaya. tu mungkin salah satu sebab kitaorang ni sangat rapat. dari dulu agi kami selalu gaduh-gaduh.. gaduh-gaduh sayang la katakan.. dari tadika agi kami satu sekolah, sampai la sekolah rendah. then bila masuk sekolah menengah, kitaorang berpisah. dia sekolah lain , aku sekolah lain. duk asrama lak tu.. masa tu memang jarang jumpa ar.. p kami jumpa balik bila masuk form 6. sekelas.
   
         Aku ngan dia ni slalu gaduh pastu ok balik. sebab tu kitaorg rapat kot.. dari kecik sampai sekarang ak asyik kena gosip ngan dia.. bukan setakat kawan-kawan aku jer gosipkan aku ngan dia tapi cikgu n family kami pom selalu gosip. diorang slalu kata kami ni macam husband n wife la, secocok la.. macam-macam la...
 
          tapi sebenarnya ak ngan dia ni kawan rapat je.. tak lebey dari tue.. dan aku pom sayang ngan persahabatan yang terjalin ni.. sekarang ni dia belajar kat UMS dan aku plak kat UPSI.. apa2 pom ak doakan kita sama berjaya..




sempena bezday dia ni ak ada buat something special untuk dia... ni haaa.. ak amik masa tau nak buat benda ni.. biasalah baru belajar guna adobe photoshop... heheh cantik tak??
happy bezday kawan.. May ALLAH bless u

Comments

  1. Puyyo. Really nice.
    Tp patutnye tukar "Friendship Forever" tu jadi "Love For Forever"..haha.

    Btw, nice blog.

    ReplyDelete
  2. hahah... mana boleyy... agpom friend jew kan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Teori Pembelajaran Sosial Konstraktivisme.

Kebudayaan Masyarakat India Di Malaysia

Kesan Permodenan keatas alam sekitar